Έρευνα για τα vegan καλλυντικά σε συνεργασία με
το WPI

Έρευνα για τα vegan καλλυντικά σε συνεργασία με το Worcester Polytechnic Institute (WPI)

Η αγορά των vegan καλλυντικών, είναι αδιαμφισβήτητα μια δυναμική αγορά και προβλέπεται να αναπτυχθεί εκθετικά κατά την επόμενη δεκαετία. Αυτή η ανάπτυξη είναι αντιπροσωπευτική του βιγκανισμού, ενός κινήματος – τρόπου ζωής – που έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλές λόγω των ευνοϊκών ηθικών, περιβαλλοντικών και υγειονομικών υπολήψεών του. 

Παρά την τάση αυτή, η γενική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα vegan καλλυντικά παραμένει συχνά αβέβαιη λόγω παραγόντων που επηρεάζουν την κρίση τους, όπως η διαθεσιμότητα των προϊόντων, η κοινωνική αποδοχή και η οικονομική μεταβλητότητα. Ωστόσο, το ερώτημα που εγείρεται είναι πως θα μπορούσε η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα vegan καλλυντικά να επηρεάσει τις τάσεις στην αγορά αυτών των προϊόντων;

Ο Σύλλογος Ελλήνων Χορτοφάγων (HellasVeg) που εργάζεται ενεργά για την προώθηση και την ενημέρωση των καταναλωτών γύρω από τις νέες εξελίξεις του  χορτοφαγικού τρόπου ζωής, διενήργησε έρευνα για την δυναμική των vegan καλλυντικών, στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα της Θεσσαλονίκης, σε  συνεργασία με τους φοιτητές του πανεπιστημίου Worcester Polytechnic Institute (WPI). 

Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αποκαλύψει τον βαθμό ενημέρωσης των καταναλωτών για τα vegan καλλυντικά στην αγορά της Θεσσαλονίκης, ώστε να   βελτιωθεί περαιτέρω η αντίληψη τους για αυτά τα προϊόντα και να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις που επηρεάζουν την αγορά των vegan καλλυντικών.

ΧΡΗΣΙΜΑ INFOGRAPHICS💡

Στιγμιότυπα από την έρευνα των φοιτητών στη Θεσσαλονίκη

Έρευνα σε Καταναλωτές και Καταστήματα Καλλυντικών

Εμπορικά καταστήματα καλλυντικών, τόσο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης όσο και στο εμπορικό κέντρο – Mediterranean Cosmos, αποτέλεσαν κύριο πεδίο ερευνητικής δράσης των φοιτητών. Εκεί είχαν την ευκαιρία να συναναστραφούν με καταναλωτές και καταστηματάρχες οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα απαντώντας σε δομημένα ερωτηματολόγια πάνω στις καταναλωτικές έξεις.

Έρευνα σε Επαγγελματίες που εμπλέκονται στο Χώρο των Καλλυντικών

Οι φοιτητές, προκειμένου να καταγράψουν την οπτική των ειδικών του κλάδου των καλλυντικών και του καλλωπισμού, πραγματοποίησαν συνεντεύξεις σε δερματολόγους, ποδολόγους, λιανοπωλητές και κατασκευαστές και επισκέφθηκαν από κοντά τους επαγγελματικούς χώρους.

Στιγμιότυπα από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της μελέτης

Οι φοιτητές παρουσίασαν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα στο ξενοδοχείο Monasty Hotel, ενώπιον κοινού, και έβγαλαν χρήσιμα συμπεράσματα πάνω στις καταναλωτικές συμπεριφορές των Θεσσαλονικιών και την υφιστάμενη δυναμική της αγοράς των vegan καλλυντικών. Στην συνέχεια, πρότειναν τις δικές τους λύσεις πάνω στο κομμάτι της ενημέρωσης και διάδοσης των vegan καλλυντικών

Η ομάδα του Worcester Polytechnic Institute

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους φοιτητές του Worcester Polytechnic Univeristy, Christopher Adzima, Douglas Blinn, Savannah Miller, and Fisal Qutubzad για την σπουδαία συνεισφορά τους στην μελέτη όπως και τους καθηγητές Fred Looft και Linda Looft για την επιστημονική καθοδήγησή τους.

“Δεσμευόμαστε για μελλοντικές διεθνείς συνεργασίες και καινοτόμες δράσεις όπως αυτή!”

Εγγραφείτε στο newsletter

Πρόσφατα άρθρα